2014-04-01

OCH VINNAREN ÄR....

Fjäder tävling 
Nu är tävlingen avslutad och en vinnare har blivit slumpvis utvald. När jag startade tävlingen så kunde jag inte tänka mig att bilderna skulle få sådan uppmärksamhet som de faktiskt har fått. Ni är många som har uttryckt hur vackra de är, frågat frågor omkring dem och till och med varit intresserade av att köpa dem oavsett hur tävlingen fortlöper. Jag har därför en liten tanke på att lägga ut lite bilder här på bloggen för försäljning, men det får bli ett senare projekt - när tiden finns...

Hur som helst, vinnaren av tävlingen och en canvastavla är...

Fjäder blogg

... Madelene Eriksson, med bild nummer två. Stort grattis!

Madelene, jag kommer att kontakta dig via mail. Till alla er andra som tävlat - tack så hemskt mycket för att ni ville vara med! Även ett stort tack till Crimson som ville sponsra denna tävling med ett så roligt och fint pris. Kommer nog själv inte att kunna hålla mig ifrån att beställa hem en tavla med sländan, den hade passat utmärkt här hemma!

Crimson_logo_2014(1)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar