2014-03-06

THERESE "FLICKSLÄNDAN" LUNDIN PÅ FACEBOOK

Therese Flicksländan Lundin
Se där, nu har jag skapat en sida på Facebook där ni som vill är varmt välkomna att följa mina fiskeäventyr, ta del av mina tankar och fotografier och kanske utbyta en fundering eller två. Tanken är att jag ska försöka mig på att efter bästa förmåga även skriva några rader på engelska, då det är många som har efterfrågat just detta. Det är en lite märklig känsla, tanken på att helt okända människor där ute kan vara intresserade av det som jag väljer att dela med mig av. Men förstås fruktansvärt roligt också!

Denna sida kommer endast att handla om fiske och saker runt omkring detta (i ett försök att göra min egen Facebooksida liite mer privat) och jag hoppas att ni vill följa med på min resa! Jag kan även skvallra om att det kommer att dyka upp en liten tävling på sidan inom en snar framtid ;-)

För att "gilla" sidan klickar ni bara på bilden ovan eller följer denna länk:
Therese Flicksländan Lundin

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar