2014-03-04

SAMMANFATTNING AV JANUARI 2014

Januari. Vinter, och dags att dra på sig arbetsbyxorna och ägna all tid åt husrenoveringen. När sovrummet var färdigställt så stod vardagsrummet på tur. Så snart det var redo väntade omvärdering av huset och projekt köksrenovering drog igång. I tre veckor har vi nu varit kökslösa med allt vad det innebär och ett par månader återstår förmodligen innan det nya köket är på plats. Men mer om det senare. 

Jag inledde bloggåret 2014 med att sammanfatta 2013 i två delar, del 1 och del 2. Ett år som kom att bli helt fantastiskt på de mest skilda vis. Ett år som kantades av lycka och gjorde mig många erfarenheter rikare. Jag blev nominerad i FishEco´s tävling "Sveriges bästa sportfiskeblogg", en tävling som kommer att avgöras på Sportfiskemässan 2014. Jag visade lite nytillskott till min fotoutrustning och skrev om både att inreda fiskeinspirerat och om fiskeinspirerade smycken. Mina två tveklöst viktigaste blogginlägg handlade om att Lillpitekraft äntligen måste bygga fiskvägar och om hur giftiga våra kläder är och vad vi kan göra för att förändra detta.

Therese-Lundin-Sistaöringen.1
En bild som sammanfattar 2013 rätt bra - öring & flytring ♥


Therese Lundin - Sveriges bästa Sportfiskeblogg nominering
Det ska bli spännande att se vem som kammar hem titeln i år!


Therese Lundin - Kamerautrustning 6
Min ständiga följeslagare, Nikon D5100.


Piteåtiudngen
Lillpitekraft visar på bred kunskap...


Therese Lundin - Inreda fiskeinspirerat 3

Patrik Boden 1
Fantastiskt vackra skapelser av Patrik Johansson från Boden!


Greenpeace

Som alltid när byggnationerna står i fokus så springer tiden fullkomligen förbi och nu är vi redan inne i mars. En månad vars definitiva höjdpunkt blir Sportfiskemässan!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar