2014-03-20

TÄVLING - VINN EN CANVASTAVLA!

Fjäder tävling 
Så här lagom till Sportfiskemässan har jag tillsammans med Crimson ordnat en väldigt rolig tävling för er bloggläsare! Vinsten är en förstoring av en bild som jag själv har fotograferat, en canvastavla på inte mindre än 70x100cm!

Det har bitvis varit svårt, men jag har med hjälp av både vänner och andra duktiga fotograferande personer valt ut fyra stycken bilder som jag tror kan göra sig riktigt bra som canvastavlor. Ska jag vara helt ärlig så skulle jag själv kunna tänka mig att göra en egen förstoring av vilken som helst av dessa, men det får bli ett senare projekt!

Nu till tävlingsreglerna, som även denna gång är mycket enkla:
1. Gilla "Therese Flicksländan Lundin" på Facebook. Klicka >> här << för att komma till sidan.
2. Välj ut vilken av bilderna som du skulle vilja vinna en canvastavla med (de är numrerade 1-4). Skriv siffran, ditt namn och mailadress i en kommentar i detta blogginlägg.
3. Dela blogginlägget på Facebook (valfritt).

Vinnaren presenteras söndagen veckan efter Sportfiskemässan och kommer att dras slumpvis.
_____________________________________________________________

Här är bilderna som ni kan rösta på:

Röd blogg
1. Röd
Fjäder blogg
2. Fjäder
Höstlöv blogg
3. Höstlöv
Slända blogg
4. Slända

Bilderna är förstås förminskade för att passa bloggen. Önskar ni se dem i originalstorlek innan ni bestämmer er så går det bra att maila mig. Eller varför inte kika förbi och tävla direkt på Sportfiskemässan under söndagen när jag står på bloggtorget? :-)

Crimson_logo_2014(1)


Lycka till!

21 kommentarer :

  1. Erik Axner
    Axner_90@hotmail.com
    Nr 4

    SvaraRadera
  2. Erik Axner
    Axner_90@hotmail.com
    Nr 4

    :)

    SvaraRadera
  3. Robert Schröder20 mars 2014 kl. 16:46

    Bild nr 4. :)

    SvaraRadera
  4. Joel lill-glåmen Engh20 mars 2014 kl. 17:13

    Nr 2

    SvaraRadera
  5. själv klart bild nummer 4! /broranton

    SvaraRadera
  6. Mathias bjurestam nr4

    SvaraRadera
  7. 1.
    Elis Wessmark
    Teammosbricka@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag måste säga att nr 3 är min favorit! jag har alltid velat ha en sådan på mitt rum! Mitt namn är Sebastian Eriksson och min mail är: fiskebasse99@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Madelene Eriksson20 mars 2014 kl. 19:39

    nr 2
    =D

    SvaraRadera
  10. Fredrik Eriksson
    Fredda.e@me.com
    Nr 4

    SvaraRadera
  11. Nr 4
    Daniel Hall
    greatdanne@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Yvonne hedenström23 mars 2014 kl. 12:52

    Fina bilder Therese! Röstar på nr 4. Mvh Yvonne H

    SvaraRadera
  13. nr 4
    David "Skinnet" Axelsson
    skinnet_skinkan@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. björn andersson24 mars 2014 kl. 20:09

    bild nr:4
    Björn Andersson
    kawa_andersson79@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Nr 2

    marie@mariewarnbring.se

    Kram Marie

    SvaraRadera
  16. Robert Wilson Bobbilon@hotmail.com nr4

    SvaraRadera
  17. christopher tjus30 mars 2014 kl. 18:13

    Nr 4
    Christopher tjus
    tjusen@hotmail.se

    SvaraRadera
  18. Anders Gunnebrink31 mars 2014 kl. 00:49

    Bild nr 4

    SvaraRadera