2014-03-18

KOM OCH TRÄFFA MIG PÅ SPORTFISKEMÄSSAN 2014!

Nu är det verkligen inte många dagar kvar till dess att Sportfiskemässan 2014 går av stapeln. Förväntansfull är ett ord som förmodligen sammanfattar mina känslor inför mässan allra bäst. Det ska bli otroligt trevligt - både att återse gamla bekanta ansikten och förstås att möta många nya personer!

Själv åker jag ner till huvudstaden redan onsdag kväll och kommer sedan att fira min födelsedag som lämpligt nog infaller under torsdagen. Som jag har nämnt tidigare så kommer jag att arbeta i olika montrar hela mässhelgen. Schemat är fullspäckat men jag förutspår att det kommer att bli en minst lika trevlig mässvistelse som förra året, då jag stod i Fjällornas monter.

Så här kommer mina mässdagar att se ut lite närmare:

Therese Lundin - Fjällorna1 
Fredag - Fjällornas monter
I Fjällornas monter kommer vi bland annat att ha en rolig tävling och flugfiskekurser för tjejer. Kom förbi vår monter för att anmäla dig till någon av kurserna, schema återfinns >> här <<. Monternummer: 133

Loop rulle 
Lördag - Loop´s monter
På lördag hittar ni mig i Loop´s monter tillsammans med världens härligaste gäng. Kika förbi och prata flugfiske och kläm och känn på många fina prylar! Monternummer: 087

Therese Lundin - Presentation

Söndag - Bloggargatan
Då jag är en av Sportfiskemässans bloggare så kommer jag under söndagen att befinna mig på bloggtorget. Jag kan redan nu skvallra om att jag kommer att hålla en tävling i bloggen, så alla som vill är varmt välkomna att titta förbi för att tävla! Ja, det går förstås lika bra att bara stanna till och prata flugfiske, bloggtips, utrustning eller någonting helt annat mellan himmel och jord. :-) Monternummer: Entré: 03

3 kommentarer :

  1. Ska se till att vi träffas irl också :) Ses på söndag

    Hälsar Anna

    SvaraRadera
  2. Ja det hoppas jag att vi gör! :-)

    SvaraRadera
  3. Vi syns nog där på lördagen. :)

    SvaraRadera