2014-07-05

HUSVAGNSSEMESTER 2014 - NU ÅKER VI!

Therese Lundin
Bild från förra årets husvagnssemester!

Det känns otroligt skönt att äntligen få knappra dessa ord på tangenterna - men nu åker vi! Årets verkliga höjdpunkt är kommen och snart sitter vi i bilen på väg mot nya, outforskade destinationer. Trots att jag har väntat och längtat i nästintill ett helt år, så känner jag mig närapå lite överrumplad av att dagen för avresa liksom lite plötsligt är här.
Detta år är planerna relativt enkla. Startskottet går till Finnmarksvidda, som jag hade äran att besöka även föregående år. Dock utan karta eller någon information som helst, vilket kanske inte var särskilt genomtänkt... I år är vi lite mer förberedda och jag är otroligt nyfiken på de vatten som vi kommer att besöka! Därefter kommer vi förmodligen att fiska oss neröver för att slutligen landa i... jo, just det - Sorsele! Så otroligt mycket kvar att utforska ännu, det finns ingen hejd på alla dessa vackra vattendrag!

Therese Lundin - Instagram

Fokus under denna fiskesommar kommer att ligga främst på öring. Men även en  del harr också förstås. Flugaskarna är fyllda, allt är packat och det är svårt att hålla leendet tillbaka. Ja, som ett litet barn på julaftonsmorgonen. Vi får väl se hur mycket jag har möjlighet att hålla er uppdaterade då datorn snällt får stanna hemma. Men ni kan följa mina uppdateringar på Instagram om ni är nyfikna på hur vårt äventyr artar sig - @Flickslandan.

Slutligen vill jag bara önska er alla en riktigt trevlig fiskesommar!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar