2014-06-04

TJEJFISKETS DAG I PITEÅ 15/6 2014!

TJEJFISKETS DAG 2014 blogg

Jag är så otroligt glad över att äntligen få utannonsera att det blir en aktivitet i Piteå i år igen på Tjejfiskets Dag! Upplägget är relativt likt föregående år (som blev riktigt lyckat - ni kan läsa mer här), men nu hoppas vi att ännu fler fisketjejer sluter upp för en trevlig fiskedag! Vi kommer bland annat att ha matförsäljning och hålla flugfiskekurser för alla som är intresserade. Jag kan även skvallra om ett riktigt, riktigt fint prisbord där alla tjejer som köper fiskekort har chans att vinna ett pris! Våra fantastiskt generösa sponsorer är Fritid & Vildmarksliv, Nymans Fiske och Hårstudion Piteå.

Jag har redan skrivit det ett otal gånger - men alla är välkomna dit! Inte enbart tjejer, även om vi har ordnat rabatterade priser på fiskekort för alla tjejer just den dagen. Ta med hela familjen, kom dit som ett par eller som ett helt tjejgäng. Det spelar ingen roll vilket. Fokus kommer att ligga på att skapa en trevlig aktivitet där alla kan delta, men grundtanken är förstås att försöka locka ut fler tjejer till våra fiskevatten.

Jag vill redan nu tacka alla samarbetspartners: Piteå Ungas Sportfiskeförening, Sjulsmarks Skoter- och Fiskevårdsförening och förstås Fjällorna/Sportfiskarna som är initiativtagare från första början. Utan er hade det aldrig varit möjligt att genomföra!

Vill ni läsa mer så gå med i vårt Facebookevenemang - Tjejfiskets Dag i Piteå 15/6 2014

Vid frågor så tveka inte att kontakta mig på 073-8067606, mail thereselundin4@gmail.com eller på Facebook.

1 kommentar :

  1. Det hade varit jättekul men jag får planera in det nästa år.

    SvaraRadera