2013-04-29

BLOGGFLYTT TILL FISHECO.SE

Therese Lundin - Bloggflytt till FishEco

Nu har jag en spännande nyhet som jag äntligen kan dela med mig av! Jag kommer hädanefter att blogga via FishEco´s sida, vilket känns riktigt roligt! Då jag har fått en helt ny blogg som drivs via Wordpress istället för Blogger, så kommer inte denna sida att finnas kvar framöver. Men alla tidigare blogginlägg är flyttade till den nya, så de går att läsa även där.

Therese Lundin - Bloggflytt till FishEco

Jag blev verkligen väldigt glad när JanO hörde av sig och frågade om jag ville blogga för dem. FishEco´s sida är som min morgontidning och deras magasin är alltid innehållsrika och välgjorda! En stor eloge till Fishecogänget för deras gedigna arbete!

Så jag hoppas att ni fortsätter att följa mig där! För att hitta till bloggen går ni in på www.fisheco.se, för musen över "BLOGGNYTT" och där hittar ni min blogg "FLICKSLÄNDAN - THERESE LUNDIN".

Annars går det förstås lika bra att följa denna länk:

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar